Doriti o pagina web? Doriti rapiditate in realizarea ei si calitate superioara? Ati ajuns unde trebuie. Echipa noastra de profesionisti va sta la dispozitie cu servicii de calitate.
Spune NU drogurilor!


Mircea Badea, realizatorul emisiunii "In gura presei" de la Anena3, s-a ţinut de promisiunea făcută la inceputul anului. El s-a prins intr-un pariu cu Emil Boc, conform căruia trebuia să defileze in Piaţa Victoriei, gol şi cu pene pe fund dacă, pană la sfarşitul lui 2009, autorităţile reuşesc să termine un tronson din autostrada Transilvania, repectiv Turda-Gilău. Emil Boc, şi Radu Berceanu au inaugurat cu fast cei 42 de kilometri ai autostrăzii, şi au declarat la scurtă vreme că au "pregătit penele" pentru Mircea Badea. "Dom' prim-ministru, am pregătit penele, le am la minister şi la data stabilită la inceputul anului o să le inmanez in mod festiv destinatarului", a spus Radu Berceanu in cadrul unei şedinţe a Executivului. Ministrul interimar al Transporturilor a fost intrebat atunci de Emil Boc care este starea lucrărilor de la Autostrada Transilvania, potrivit Antena3."Cetăţeni, o dată la 5 ani, iată că mă găsesc aici langă muzeul Antipa, in faţa guvernului Romaniei. De fiecare dată am o treabă cu primul ministru, in 2004 cu Adrian Năstase, acum, in 2009 cu Emil Boc. In acest moment sunt minus 7 grade. Da, pentru că voi cetăţeni aţi vrut autostradă intre Turda şi Gilău, am făcut tot ce am putut. Trebuie să transmit un mesaj primului ministru: Boc, dormi? Boc, trezeşte-te sunt eu, cetăţeanul Romaniei, la anul să faci o bucată de autostradă mai lungă şi s-o faci ca lumea. Şi zi-i lui Berceanu că penele nu intră la guvernare", a spus Mircea Badea, la minus şapte grade, in Piaţa Victoriei.

Arhivarul, motor de cautare si director web romanesc
Gold FM Romania - Tineretea Ta E Aici!
Magazin de Lux